2011. április 22., péntek

Megèrkezett...

a kajakom éppen jókor, ma lettem 23, micsoda ajándék. Hosszas töprengés és várakozás után a Jackson kayak Coosa modelljét vehettem át délelőtt Pétertől. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani neki ès Gyurinak segítőkészségükért és tanácsaikért!




Szóval ez egy kajakos horgaszattal foglalkozó blog lesz remèlhetőleg erős legyező beütèssel. Valójában mindkét dolog új számomra, majd meglátjuk mi lesz belőle.


Szerencsére holnap két napos horgászatra indulok, a kajak nálam, az első legyeket megkötöttem, szóval lesz lehetőség próbálkozni. Tehát folytatása következik...



9 megjegyzés:

  1. Jól néz ki. Várom a puding próbáját. Te már hasonlítani is tudsz majd. Üdv a klubban.

    VálaszTörlés
  2. Áhááá! Szép! Üdv a fedélzeten!
    Atyafi

    VálaszTörlés
  3. Gratula!
    Az Én szettem: Kenu (új), legyezés (régi).
    Vízen egész más a világ!

    Sala

    VálaszTörlés
  4. Üdv!
    Szerintem is nagyon jól néz ki, és én is már régóta nézegetem.Tudnál segíteni?
    Érdekelne:rendelési cím,ár, szállítási idő -és költség.Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  5. Naaa? Naa? Mi volt? Hogy volt? Merre voltál?
    Nem labilis? A magasabb üléspozíció/súlypont miatt kérdem. Elég rövid (a kocsihoz képest), szóval biztos fordulékony. Az iránytartása milyen?

    Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Köszönöm a kedves fogadtatást és a köszöntéseket!

    Tudok infót adni a beszerzéssel kapcsolatban, Baloghy Pétertől vásároltam, az elérhetőségét megtalálod a http://www.shaman.hu oldalon.

    Sala: merre felé röpteted a zsinórt? Ha lehetséges ellesnék pár fogást egyszer :)

    Korvin ST: Lassan megírom a tapasztalatokat, csak összeszedem a képeket és a gondolatokat. Elöljáróban annyit, hogy nem bántam meg és remek két nap volt... :)

    VálaszTörlés
  7. Szai!Horgászkajak vásárlásán töröm a fejem, a kérdésem az lenne ”ha publikus” mennyibe kerül a kicsike és honnan lehet beszerezni.
    Sajnos neten nem nagyon találtam… :(

    Válaszodat előre is köszönöm
    Üdvözlettel: Laci

    VálaszTörlés
  8. Szia Laci!

    A hivatalos weblap: http://jacksonkayak.com/jk-kayaks/kayak-fishing/coosa/

    A hazai beszerzésről érdeklődj Baloghy Péternél: http://shaman.hu/elerhetoseg.html

    Üdv,
    Lali

    VálaszTörlés